Meditálj könnyedén

Névtelen {Szerzői jog által védett saját tartalom. Szerző: Gillich-Csikós Andrea}

Mostanában több kliensem panaszkodott alvásproblémákra és az autogén tréning mellett a meditációt is ajánlottam nekik.

A válaszuk az volt, hogy ők nem tudnak meditálni, nincs rá idejük, nem is tudják hogyan kell, nincs erre 1 órájuk stb., stb.

Pedig a meditáció – a teljesség igénye nélkül- oldja a stresszt, fokozza a szervezet ellenálló képességét a fertőzésekkel szemben és a legjobb antidepresszáns.

Ezekre kínál megoldást egy rendkívül egyszerű technika a „One moment meditation”. Martin Boroson – a módszer kitalálója- több évet töltött az üzleti világban, majd ezután fordult a meditáció és a jóga felé. Meditációs eljárását beépítette vezetési tréningjeibe.

Az „egy pillanat meditációs” program végső célja, hogy a meditatív állapotot egy pillanat alatt el tudjuk érni.

Természetesen a mai technikai világban telefonos applikáció is készült. Kipróbáltam, nekem nagyon tetszik.

Az applikáció és a könyv is egyelőre csak angolul érhető el, viszont az alábbi videóra már került magyar felirat.

Próbáljátok ki!

https://www.youtube.com/watch?v=1hcRdX3y3zs

 

Gillich-Csikós Andrea

business coach, érzelmi akadálymentesítő

Meditálj könnyedén” bejegyzéshez 1 hozzászólás

  1. Visszakövetések: 5 tipp, hogy kiegyensúlyozottabban tárgyalj és dolgozz napközben | Gillich-Csikós Andrea

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..